Rekomendowany Fotograf Google ★

Od ponad dziesięciu lat tworzę wirtualne panoramy 360. Aktywnie uczestniczę w programie Google Street View Trusted. Tworzę wirtualne spacery w technologii Google Street View w bardzo wysokiej jakości. Fotografuję wnętrza i nieruchomości. Witam na mojej stronie.

Strona główna > Blog > 5 powodów, dla których warto zatrudnić dom mediowy

5 powodów, dla których warto zatrudnić dom mediowy

Środa 11 maja 2016, przez Radosław Sobik

Planujesz zintegrowaną kampanię obejmującą media tradycyjne oraz Internet? Działasz globalnie, a może chcesz zawęzić promocję do określonego regionu? Chcesz wiedzieć na co wydajesz środki? Mierzyć wartość zwrotu z inwestycji i wybierać najbardziej efektywne kanały dotarcia do odbiorców? Współpraca z domem mediowym pozwoli Ci zrealizować najważniejsze cele. Oto 5 powodów, dla których warto zainwestować w kooperację z domem mediowym.

Co to jest dom mediowy?

Domy mediowe niegdyś odpowiedzialne głównie za planowanie oraz zakup kampanii oraz powierzchni reklamowej w mediach masowych, dziś poszerzają swoją ofertę o kampanie internetowe – nic dziwnego, Internet to najprężniej rozwijające się medium reklamowe (w 2015 roku wydatki na reklamę on-line w Polsce przekroczyły wartość 3 mld zł). Domy mediowe oferują kompleksowe, zintegrowane kampanie reklamowe z wykorzystaniem zarówno tradycyjnych mediów, jak i Internetu. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda współpraca z domem mediowym zajrzyj na www.mecglobal.pl

Doświadczenie + innowacyjność

Wieloletnie doświadczenie zdobywane na trudnym i konkurencyjnym rynku mediowym, pozwoliło domom mediowym doskonale wypracować mechanizmy, strategie, narzędzia analityczne oraz poznać potrzeby i oczekiwania różnych grup odbiorców – wiedza ta doskonale sprawdza się na dynamicznym rynku reklamy internetowej. Dom mediowe to synergia doświadczenia i innowacyjności, która pozwala tworzyć i realizować efektywne, zintegrowane kampanie.

Analizy i insighty konsumenckie

Reklama to nie wróżenie z fusów. Profesjonalna kampania medialna opiera się na szczegółowych analizach i dokładnym poznaniu potrzeb, oczekiwań, zachowań grupy docelowej. Efekty kampanii są mierzalne. Kampania poprzedzona szczegółowym insightem konsumenckim, monitorowanym ROI i na bieżąco optymalizowana, to nie koszt, ani wydatek, to dobra inwestycja.

Dobry content to fundament

Pierwszy etap planowania kampanii mamy już za sobą: poznanie grupy docelowej i zdefiniowanie kanałów dotarcia, czas na dobry content. Wdrażając kampanię w różnych kanałach – w mediach tradycyjnych i Internecie – należy zadbać, by treść przekazu była spójna, ale jego forma dopasowana została do rodzaju medium, w którym będzie publikowana. Współpraca z domem mediowym gwarantuje, że treść przekazu zostanie przygotowana w 100% profesjonalnie.

Myśl lokalnie, działaj globalnie

Twoja firma gotowa jest na podbój zagranicznych rynków? Chcesz skupić się na określonym regionie? Skorzystaj z pomocy domu mediowego, który dzięki doskonałej znajomości kanałów dotarcia pozwoli Ci dotrzeć do odbiorców w najbardziej odległych zakątkach świata. Współpraca z domem mediowym to szansa na dostosowanie globalnej kampanii, do specyfiki konkretnych regionów – działasz globalnie, myślisz lokalnie, zwiększasz zyski z reklamy.

Dywersyfikacja mediów

Współpraca z domem mediowym to okazja do efektywnego wykorzystania różnych kanałów dotarcia do konsumenta. Postaw na zintegrowaną kampanię reklamową, wykorzystaj pełny potencjał. Znajdź medium, które zagwarantuje Ci najwyższe ROI.