Rekomendowany Fotograf Google ★

Od ponad dziesięciu lat tworzę wirtualne panoramy 360. Aktywnie uczestniczę w programie Google Street View Trusted. Tworzę wirtualne spacery w technologii Google Street View w bardzo wysokiej jakości. Fotografuję wnętrza i nieruchomości. Witam na mojej stronie.

Strona główna > Wirtualne Spacery Street View > Pozycjonowanie wizytówek - strategia działania.

Pozycjonowanie wizytówek - strategia działania.

Niedziela 23 lutego 2014, przez Radosław Sobik

O tym, jak ważna jest wizytówka w Google nie trzeba nikogo przekonywać. Cóż jednak uczynić, by nasza wizytówka była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, co powinno przełożyć się na ilość potencjalnych klientów do nas docierających?

Zadbać musimy nie tylko o jakość naszej strony firmowej, jest znacznie więcej czynników decydujących o pozycji w wynikach wyszukiwania. Premiowanymi elementami są kompletnie zaprezentowane dane dotyczące firmy, takie jak adres i dane kontaktowe. Nie możemy pominąć także podania godzin pracy naszego przedsiębiorstwa.

Opis naszej działalności powinien jak najtrafniej oddawać to, czym się zajmujemy. Podnieść naszą pozycję mogą również zdjęcia oraz materiały wideo. Podobny efekt mogą przynieść linki z portali branżowych,
prowadzące do naszej strony firmowej. Warto na niej umieścić linka do wizytówki Google. Nie można zapomnieć także o niezwykle ważnym, nie tylko z punktu marketingowego elemencie, jakim są opinie klientów (komentarze). Czy są jakieś działania, które mogą wpływać negatywnie na pozycję naszej wizytówki? Przede wszystkim problematyczna jest sytuacja, gdy pod jednym adresem jest więcej firm, bądź są one przypisane do jednego numeru telefonu. Zaszkodzić może także brak adresu, zastąpionego przez numer skrytki pocztowej.